Min trogna följeslagare!

Man blir trött av mycket utevistelse.

Här myser Sally och Snuffe 💗

Jag kan ärligt säga att jag var ganska sur på min dotter och man när de köpte Sally, jag ville inte ha fler hundar........ Men jag är inte sämre än att jag kan ändra mig....

Denna underbara varelse kan man ju inte annat än att älska 💕 Vår äldre hund Mindy har aldrig tyckt om att hänga med mig i stallet under dagarna. Men det gör Sally, hon vill inte missa något. Där jag är så är hon (för det mesta 😉)
Hon tycker att det aldrig blir för mycket av kel och gos, men blir väldigt avundsjuk när andra djur får kärlek istället för henne. Hon älskar att följa med ut på ridturer i skogen 🌳

Sen att hon tror att min jul en 🌲 med kottar och pynt är hennes leksaker är kanske inte det roligaste.
Men de kommer undan med det mesta för att de är så söta......

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Vilken jäkla käftsmäll....

Gråter och städar......

Måndag och ny övning :-)