Vilka stjärnor!

Nu är tävlingsåret slut för dessa två 🌟:or

Cherokee har gjort 6 starter och varit 100% felfri, vilken start på tävlingskarriären.  Vi ser fram emot nästa år med dessa blivande 6 åringar. 

Jag har varit på det årliga ridskolekonventet i dagarna två, alltid lika roligt att komma iväg och träffa kollegor från andra klubbar i Småland. Fyllt på med både inspiration och kunskap, vilken tur att man hela tiden kan utvecklas och bli bättre.

Min plan var att rida ut Gevalia när jag kom hem, men det var ju isgata ute så det fick bli ett pass i ridhuset. Vilket jag absolut inte ångrar.... nu faller mer och mer bitar på plats och vi presterar bara bättre och bättre ihop. Jag har aldrig lyckas få till riktigt bra mellantrav där takten förblir helt oförändrad medans påskjutet blir starkt och det känns som vi svävar fram utan att jag håller på att studsa ur sadeln. Kände mig som en riktig dressyrryttare där ett tag 😃

Hoppas verkligen jag kan få fram den känslan på nästa tävling ✊✊

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Vilken jäkla käftsmäll....

Gråter och städar......

Måndag och ny övning :-)