Stolt ridlärare!

Elsa och Ezmerlada

För första gången åkte vi på Distrikts Mästerskapet i dressyr för lektionsryttare. Det blev en lyckad dag med mycket känslor för alla inblandade tror jag. Jag hade med mig tre ponnys som aldrig tävlat dressyr innan och fyra ryttare som också gjorde debut på dressyrbanan.
Mitt pepp till eleverna var att rida noggrant och göra sitt bästa med det dem har. Vilket de verkligen gjorde på allra bästa sätt. Stolt över alla fyra ryttare!!
Nala och Tuva

Att min älskade lilla Nala också nu kan titulera sig som DM silvermedaljör fick mina tårar att rinna.

Tuva, Matilda, Elvira och Elsa

Är så glad att mina ponnys har så duktiga och kärleksfulla ryttare som tar hand om dem lite extra.

Elvira och Cloe 



Kommentarer

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Vilken jäkla käftsmäll....

Gråter och städar......

Måndag och ny övning :-)