Regn, regn och ännu mera regn......

 Hur är det ens möjligt att det kan regna så mycket??

Blött och lerigt precis överallt......

Vid utsläpp idag så satte Calle ut huvudet i regnet och sen stannade han och backade in igen. Jag förstår precis hans känsla. Övertalade honom att kliva ut, men så kommer vi till hagen där han varje dag stannar och undrar varför han måste kliva ut i leran. Tur att dem är så snälla att de går att övertala att gå ut i geggan varje dag.


Jag jobbar på att lägga ut PowerPointen från dressyrclinicen, så ni kan se övningarna ni ville ha och att ni som inte var med kan titta på den också. Men jag är inte så kunnig när det gäller datorer så ska se om jag lyckas.......

Slut på klagandet nu, jag är väldigt tacksam för mitt ridhus så jag kan jobba på inomhus. 

Nu ska jag ut och ha två förmiddags lektioner 😀

Kommentarer

  1. Jag är också så tacksam för att du har ditt ridhus och vi kör ridlektionen med dig 🙈🥰🍀

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Vilken jäkla käftsmäll....

Gråter och städar......

Måndag och ny övning :-)