Planering och utvärdering




Jag gör en planering för vad jag ska göra med Gevalia, men det viktigaste är nog att jag utvärderar vad vi gjort och hur det gått. För att göra en plan är ganska lätt, men att följa den är mycket svårare, det är mycket som kan påverka så du inte följer planen.

Jag gör en grovplanering för hela månaden, där jag lägger in redan planerade träningar och tävlingar. Sen lägger jag in en vecka i taget med veckoplanering. Dagligen eller i samband med veckoplaneringen skriver jag ned vad jag faktiskt gjorde och lite hur det gick och kändes. För att göra det extra tydligt färglägger jag det jag har utvärderat. 

Jag har också två textrutor, den ena skriver jag månadens fokus och i den andra lite hur månade gått. 

När det gäller min egen träning har det inte blivit av så mycket sen jag kom hem från semestern..... men imorgon ny vecka och då också nya tag med träningen igen 💪
 

Hoppas ni får en bra vecka!
 

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Vilken jäkla käftsmäll....

Gråter och städar......

Måndag och ny övning :-)