Tävling, läger och utbildning

Nu håller jag på att laga lunchen till lägerbarnen, eller lagar och lagar. Värmer köttfärssåsen som Niclas gjorde igår och kokar spagetti 😉 Läger denna vecka och nästa vecka kör vi igång med lektionerna.

 I helgen var jag iväg och tävlade i Jönköping 😊 vilket gick ganska bra, en miss i första klassen annars väldigt bra. Jag har höjt min lägsta nivå en del och det känns väldigt bra.

I andra klassen msv C:1 gjorde vi våran bästa hittills även om vi här kan göra det ännu bättre om vi får till alla moment.

Redan nu till helgen tar vi nya tag med tävling i Ljungby, då ska även Corre starta en klass.

Men innan dess ska jag hinna med att åka på lite utbildning, fredag eftermiddag till lördag eftermiddag ska jag till Ölmstad på WE-tränar utbildning. 

Så kan ju säga att starten efter semester är fullt ös...... Men jag är laddad för en hösttermin.

Lite extra positiv är jag för att jag har en semestervecka till att se fram emot, nämligen en vecka i Grekland v 39 🌞 hade jag inte haft detta att blicka fram emot hade regnet slagit hårdare på mitt       humör ⛈🌂





Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Vilken jäkla käftsmäll....

Gråter och städar......

Måndag och ny övning :-)