Sommar hästar :-)


 Dessa fyra damer njuter av sommaren i sin gigantiska hage. De rids 2-3 gånger i veckan för att hålla kroppen igång. Alla utom Ezmeralda kom till mig och ville ha gos, Toora ville ha mig för sig själv så hon körde bort de andra. Så de längtar nog lite ändå tills det ska köra igång igen 💕


I nästa sommarhage har vi fyra grabbar som lever livet, om än lite ensamt tycker i alla fall de två små. Eller så små är de inte längre, de växer och frodas. Gott gräs att äta, härlig lera att rulla sig i, kan livet bli bättre?

Lilleman och Nicco vill helst ha huvudet i famnen på mig båda två. Nicco kör samma taktik som Sally gör, gå närmast och kläm in huvudet mellan mig och Lilleman. Dem är så sociala och gosiga båda två 😍

Dem hör i alla fall bra med sina stora öron 😂 jag är verkligen en mäster fotograf.....

Kommentarer

  1. Jisses vad de växer fort, tiden bara springer iväg 🤪☺️ //Christine

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Vilken jäkla käftsmäll....

Gråter och städar......

Måndag och ny övning :-)