Lilla jag blev ännu mindre.....

 I onsdags krympte jag nog några cm....



Det var när jag lastade ur Gevalia ur transporten efter träningen. Som vanligt står jag bredvid lämmen när hon själv snällt backar ur. När hon kommer så långt att huvudet är ute vrider hon huvudet för att se var hon är någonstans, precis som hon brukar. Det jag inte tänkt på innan är att hon då har huvudet över mig. MEN denna gången halkar hon och faller ner på knä och på vägen ner står ju jag. Med stor kraft slår hon hela sitt huvud rakt i mitt.... Trodde allvarligt att jag skulle svimma av smällen, jag satte mig på marken och Gevalia kom upp på hovarna och kom fram till mig, så gulligt 😍 yr och smärta utav bara den satt jag och funderade på om jag skulle ringa pappa och be om hjälp eller inte. 

Men jag är ju som vanligt lite tjurskallig och ska klara mig själv. Gick lite sakta och lugnt in med Gevalia och försökte försiktigt känna mig för huruvida nacken gick att röra. Jodå med försiktighet gick den allt att lea igång ganska bra som tur var.

Idag är lite stel och säkert någon cm kortare 😂

Men vad fort det kan hända saker som man inte ens tror är möjliga.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Vilken jäkla käftsmäll....

Gråter och städar......

Måndag och ny övning :-)