Mitt i veckan :-)

 Mitt i veckan och redan 1 mars, men vilket härligt väder vi har. Tankar energi i solskenet.

Efter utsläpp idag åker vi iväg och hämtar hem den nya ponnyn, så spännande. En närmare presentation av henne kommer.

Jag har fått min bedömning på min andra online start i dressyr. Denna gången väl förberedd uppvisning gav betydligt högre poäng. Tur var väl det annars kunde jag ju lika gärna lägga ner 😉

Så bra att jag fick rosett också, jag ska göra en till i helgen den sista av de tre. Ska bli väldigt intressant och se hur bedömningen blir nu när jag tycker att Gevalia kan röra sig mycket bättre och går då mycket stadigare på tygel.

Extra kul när det står på protokollet på fler än ett ställe " Bra ridet"

Längtar till min första riktiga start den 18 mars. Men jag är lite orolig att hennes sporrskav inte hinner bli bra. Som det är nu kan jag inte rida utan sporrskyddet och det får jag inte ha på en dressyrtävling.



Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Vilken jäkla käftsmäll....

Gråter och städar......

Måndag och ny övning :-)