Planering

 Nu är det mycket planering för min del inför ny termin, jag vill förbättra verksamheten ytterligare. För är man nöjd och inte ser utvecklings möjligheter så avstannar man istället i utvecklingen och blir tråkig.

I eftermiddag har jag en halvdags planering med Garks verksamhetschef, måste säga att det är så roligt att ha en "kollega" att bolla tankar och idéer med. Man kommer längre om man samarbetar istället för att se varandra som konkurrenter :-)

På tisdag rullar vi igång ett nytt projekt som vi hoppas kunna ro i hamn under 2023. Vi ska nämligen försöka få bidrag för att anlägga en större ridbana, för att kunna utöka vår verksamhet. Så på tisdag kommer de för att kolla läget och ge oss en offert. 

Med en ny stallchef så kommer det också många ideer till förbättringar i det vardagliga arbetet, så bland annat har jag varit i kontakt med ett företag i närheten som ska göra en prototyp på höpåse efter våra önskemål. 

Ni ska få se när den kommer......

Känns verkligen som det här kommer bli riktigt bra :-)

Ha en bra torsdag!



Kommentarer

  1. Hej Linda!

    Jag tycker mycket om att du samarbetar mer med GARK och att intresset också kommer från dem. 🤗 Nu har jag tyvärr otur igen att jag inte kan delta på sportlovsaktivitet dressyr clinic på GARK 😕 Det är mitt jobb en gång till som gör det omöjligt. Gärna hade jag varit med. Äsch!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Synd att du inte kunde vara med. Men det kommer fler tillfällen. Det är jätte roligt att vi nu kan samarbeta klubbarna emellan, det vinner vi alla på 😃

      Radera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Vilken jäkla käftsmäll....

Gråter och städar......

Denna veckas övning.