Min dag idag :-)



Idag för 45 år sedan föddes jag. Får erkänna att jag fick räkna efter på hur mycket det var jag fyller idag ;-) inget jag på flera år att haft någon kolla på, det är ju ganska oviktigt kan jag tycka.

Dem gråa håren är många, likaså extra kilona på kroppen och bankkontona är inte särskilt välfyllda......MEN jag känner mig stark som en oxe i kroppen, jobbar med det jag älskar, har familj och vänner som förgyller mitt liv. Att ha människor omkring mig att fira framgångar med och som stöttar i motgångar är jag evigt tacksam för. Jag känner mig lyckligt lottad här i livet.

Så nu ser jag fram emot nästa halva av livet.

En uppdatering om Gevalia, hon var mycket bättre på återbesöket i måndags. Så imorgon ska hon få på sig special sula och sko för att skydda hoven. Sen får hon äntligen gå ut igen och jag får börja sätta igång henne. Så nu hoppas vi at vi kan få träna på ostört ett tag.....

Hoppas ni alla får en underbar dag :-)





Kommentarer

  1. Jättegrattis på födelsedagen!

    SvaraRadera
  2. Stort grattis på födelsedagen! 🎈

    SvaraRadera
  3. Grattis i efterskott 🧡 (Psst, du fyller ju samma dag så som min sambo 😱)

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Vilken jäkla käftsmäll....

Gråter och städar......

Måndag och ny övning :-)