December!


När hästarna är utsläppta och står och mumsar på sin frukost så tar jag mig en mysig frukost stund i soffan. 
1:a december betyder ju start för lucköppning i julkalendern, vilket jag aldrig blir för gammal för......


Fredag och det betyder privatlektioner och detta året har intresset för dessa träningar varit stort. Vilket är väldigt roligt. Det ger väldigt mycket att ibland träna helt själv och få träna enbart efter sina egna behov.

Mina undervisande timmar i ridhuset denna vecka är de blå och orange. Privatlektioner är orange.


Jag tränar alltid själv för mina tränare för att få ut det bästa för just mig och Gevalia.
I onsdags var jag iväg på hoppträning för Micke och det gick så bra. Kan summera att efter jag bytte tränare har våran utvecklingskurva gått stadigt uppåt. Är väldigt nöjd med båda mina tränare och tänker fortsätta detta vinnande koncept. På söndag är det årets sista tävling och jag ser så fram emot den. Jag ska starta en klass på Silver och en klass på Gevalia.

Ha en härlig första advent alla :-)

Kommentarer

  1. Tack för den lilla inblicken 🧡 Ha också en fin helg och första advent 🕯️

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Vilken jäkla käftsmäll....

Gråter och städar......

Måndag och ny övning :-)